söndag 24 maj 2009

Slutfasen


Genetiktentan närmar sig... Yep, så är det. Ska inte försöka uppehålla mig vid den tanken utan går raskt vidare till något roligare. Vad sägs om förkylning? Nu har jag varit krasslig bra länge och känner att jag tröttnar rejält, har dessutom lyckats smitta maken och vännen. Ja, inget ont som inte för något gott med sig...:)

Har dessutom fyllt år. Känner paniken hopa sig. Upplever mig själv som ganska dassig nu. Sjuk, degig och blek. Inget kul att vara närmre 30 än 20. För er som undrar; jag blev alltså 26 år den 19 maj. Fick en hel del trevliga presenter (Klänning, Twilight film, thékanna, pengar, örhängen, body butter och lite annat bös) men framförallt trevliga kalas. Mys, lek och god mat i sällskap av klasskamrater ena dagen och härliga familjen andra dagen. Planerar att köpa mig en ny kamera för födelsedagspengarna. Några förslag? Är eventuellt inne på en systemkamera.

Tack för denna gång. Hör av mig när skolan är averkad. I sommar hittar ni mig i Öglunda, Skövde (4H gård) eller på Tjörn.
Hoppfulla *nu biter vi ihop och kör det sista* hälsningar/ Helen

1 kommentar:

Jennilie sa...

Sv: Tack så mycket och ja, jag njuter redan!! :D Har just packat klart (nästan iaf) ;)