lördag 20 mars 2010

Jobb?


Yeah, nu är livet igång på riktigt. Nu ska man ut i verkligheten efter att ha befunnit sig i skolans trygga miljö. För hur jobbigt det än kan vara att plugga emellanåt är det väldigt tryggt. Nu ska man ut och prestera för andra än en själv. Hjälp!
Varför har jag börjat prata om detta? Jo, om två och en halv månad tar jag examen. Nästa vecka startar ex-jobbet. Shit! Hur fort har det inte gått?

För att bygga på nervositeten lite ska jag dessutom på en anställningsintervju på tisdag. Ni hörde rätt: intervju!! Jag vill ha! Tjänsten är i Uddevalla så det vore ju finemang. Då kan vi flytta hem igen. Yey!

Nu kan jag inte skriva mer om det, jag får ont i magen.

Snart kommer Anderas. Första gången han är i Öglunda. Hoppas solen snart tittar fram så att han kan få se hur fint här är.

Kram på er alla/ eders "nervositets-ont-i-magen" drabbade Fru Ljungdahl

Inga kommentarer: